Barbara Krystyna Wiśniewska
|
Stanowisko:Sekretarz Gminy Telefon:846875002 w. 34 Email: Obowiązki:
- opracowanie projektów struktury organizacyjnej Urzędu,
- nadzór nad przygotowaniem projektów uchwał Rady Gminy oraz zarządzeń Wójta,
- przedkładanie Wójtowi propozycji dotyczących usprawniania pracy w Urzędzie,
- prowadzenie spraw kadrowych zatrudnionych pracowników i kierowników jednostek organizacyjnych,
- opracowanie zakresów czynności dla poszczególnych stanowisk pracy z zastrzeżeniem § 11 ust. 4,
- prowadzenie kontroli wewnętrznej w Urzędzie,
- prowadzenie rejestru skarg i wniosków oraz organizowanie załatwiania spraw obywateli, skarg i wniosków,
- zapewnienie zgodności wydawanych decyzji i działania Urzędu z obowiązującymi przepisami prawa,
- sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem instrukcji kancelaryjnej,
- prowadzenie spraw związanych ze szkoleniami i doskonaleniem zawodowym pracowników,
- prowadzenie rejestru uchwał Rady Gminy i zarządzeń Wójta Gminy,
- prowadzenie ewidencji wydanych pieczęci oraz likwidacja pieczęci zużytych,
- ewidencjonowanie kontroli zewnętrznych, przechowywanie protokołów i odpowiedzi na zalecenia pokontrolne,
- prowadzenie rejestru udostępniania informacji publicznej,
- przyjmowanie ustnych oświadczeń woli (testamenty),
- obsługa kancelaryjno – biurowa i merytoryczna Rady Gminy i jej Komisji,
- prowadzenie rejestru składanych na piśmie interpelacji i zapytań radnych,
- organizowanie biblioteki Urzędu,
- prowadzenie spraw w zakresie promocji zdrowia i edukacji zdrowotnej,
- prowadzenie rejestru umów w zakresie realizacji zadań gminy,
- prowadzenie spraw związanych z najmem lokali użytkowych i mieszkalnych,
- prowadzenie dokumentacji w zakresie praktyk odbywanych przez studentów,
- prowadzenie spraw związanych z zatrudnianiem i zwalnianiem pracowników w ramach prac interwencyjnych lub robót publicznych oraz prowadzenie w tym zakresie wymaganej dokumentacji,
- prowadzenie dokumentacji związanej z przyjmowaniem osób na staż finansowany ze środków powiatowego urzędu pracy,
- sporządzanie wymaganych sprawozdań w zakresie realizacji zadań placówek oświatowych,
- analizowanie arkuszy organizacyjnych szkół przed zatwierdzeniem przez Wójta,
- współpraca z kuratorium oświaty i dyrektorami miejscowych placówek oświatowych,
- prowadzenie spraw związanych z postępowaniem konkursowym na dyrektorów szkół oraz awansem zawodowym nauczycieli,
- zapewnienie ogłaszania aktów prawa miejscowego,
- dekretowanie korespondencji wpływającej do Urzędu na poszczególne stanowiska pracy,
- prowadzenie dokumentacji naboru na wolne stanowiska urzędnicze,
- prowadzenie dokumentacji okresowych ocen pracowników zatrudnionych na stanowiskach urzędniczych,
- organizowanie służby przygotowawczej dla osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym,
- prowadzenie księgi rejestrowej instytucji kultury,
- prowadzenie ewidencji szkół i placówek niepublicznych,
- prowadzenie dokumentacji związanej z wypłatą dofinansowania pracodawcom kosztów kształcenia młodocianych pracowników,
- prowadzenie spraw związanych z dowozem uczniów niepełnosprawnych do szkół,
- prowadzenie rejestru upoważnień i pełnomocnictw udzielanych przez Wójta,
- opiniowanie rozkładów jazdy przewozów pasażerskich na terenie Gminy.
|
0 |
|
1 |
Katarzyna Kupczak
|
Stanowisko:Sekretarka Telefon:846875002 Email: Obowiązki:1. W zakresie obsługi sekretariatu:
-
- prowadzenie sekretariatu Urzędu,
- obsługa centrali telefonicznej oraz urządzeń biurowych,
- prowadzenie spraw związanych z obiegiem dokumentów i korespondencji wpływającej do Urzędu oraz przekazywanie ich na poszczególne stanowiska pracy,
- przyjmowanie i wysyłanie korespondencji,
- obsługa korespondencji wpływającej drogą elektroniczną,
- prowadzenie w systemie komputerowym rejestru korespondencji przychodzącej i wychodzącej z Urzędu,
- udzielanie informacji interesantom w zakresie sposobu załatwienia spraw w Urzędzie i kierowanie ich do właściwych stanowisk pracy,
- prowadzenie spraw kancelaryjno – technicznych związanych z obsługą interesantów,
- prowadzenie rejestru przyjętych obywateli w sprawach skarg i wniosków przez kierownictwo Urzędu,
- prowadzenie rejestru wydanych delegacji służbowych,
- zaopatrywanie Urzędu w materiały biurowe i środki czystości oraz prowadzenie magazynu tych materiałów,
- wykonywanie usług kserograficznych na potrzeby Urzędu.
- W zakresie prowadzenia archiwum zakładowego:
-
- prowadzenie archiwum zakładowego zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami,
- przyjmowanie, ewidencja i udostępnianie przechowywanej w archiwum dokumentacji,
- porządkowanie przekazanej dokumentacji oraz zabezpieczenie jej przed zniszczeniem,
- przygotowanie materiałów archiwalnych do przekazania oraz udział w ich przekazaniu do właściwego archiwum państwowego,
- przygotowanie dokumentacji niearchiwalnej do brakowania i przeprowadzenie procedury zniszczenia dokumentacji.
- Rozliczanie opłat z tytułu umów najmu pomieszczeń w budynku socjalno – gospodarczym na przyjęcia weselne.
- Przygotowywanie sali konferencyjnej na posiedzenia Rady Gminy.
- Stwierdzanie na wniosek zainteresowanej osoby okresu pracy w indywidualnym gospodarstwie rolnym.
- Wykonywanie innych zadań zleconych przez Wójta Gminy
|
0 |
|
5 |
Agnieszka Wasąg
|
Stanowisko:Inspektor ds. kultury i sportu Telefon:846875002 Email: Obowiązki:W zakresie kultury i sportu:
- wykonywanie zadań z zakresu kultury i sportu,
- współdziałanie ze szkołami i innymi instytucjami kultury w zakresie upowszechniania kultury,
- organizowanie imprez kulturalnych i okolicznościowych na terenie Gminy,
- prowadzenie „Kalendarza imprez kulturalno – sportowych”,
- współpraca z klubami sportowymi, ludowym zespołem śpiewaczym, kołami gospodyń wiejskich, orkiestrą dętą oraz udzielanie im pomocy w realizacji zadań,
- bieżące prowadzenie kroniki Gminy.
- Wykonywanie innych zadań zleconych przez wójta.
- sprawowanie opieki nad zabytkami i ich ewidencja.
- opracowanie programu opieki nad zabytkami.
|
0 |
|
6 |
Ryszard Bździuch
|
Stanowisko:Pomoc administracyjna Telefon:846875002 Email: Obowiązki:
- doręczanie dokumentów podatkowych (decyzje, informacje, upomnienia),
- doręczanie faktur za wodę i ścieki,
- doręczanie wezwań za niezapłacone w terminie faktury za wodę i ścieki,
- doręczanie decyzji przyznających zwrot podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej,
- doręczanie dokumentów związanych z gospodarowaniem odpadami komunalnymi (deklaracje, upomnienia, dowody wpłaty),
- doręczanie zaproszeń na sesję Rady Gminy,
- rozwieszanie na słupach ogłoszeniowych informacji, obwieszczeń i plakatów,
- pomoc w przygotowaniu imprez kulturalnych i okolicznościowych na terenie Gminy Aleksandrów.
|
0 |
|
7 |