Bogusława Kotwica
|
Stanowisko:Kierownik Referatu ds. Podatków i Planowania Przestrzennego Telefon:846875002 Email: Obowiązki:
- Kierowanie pracą Referatu ds. Podatków i Planowania Przestrzennego.
- W zakresie księgowości podatkowej:
- prowadzenie księgowości podatkowej,
- prowadzenie rozliczania sołtysów z pobranych podatków,
- wydawanie zaświadczeń w sprawach podatkowych,
- księgowanie zobowiązań płatniczych za dostarczoną wodę i odprowadzone ścieki,
- bieżące analizowanie terminowości spłacania przez zobowiązanych należności podatkowych,
- podejmowanie czynności egzekucyjnych w razie nie uregulowania w terminie należności stanowiących dochody budżetu gminy.
- W zakresie planowania przestrzennego:
- przygotowanie i organizacja pracy nad sporządzaniem studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy oraz miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,
- sporządzanie projektów założeń do miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,
- przyjmowanie wniosków do zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,
- prowadzenie spraw dotyczących założeń do planu miejscowego wykraczających poza obszar gminy,
- udostępnianie projektu założeń do miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego oraz projektu planu i prognozy do publicznego wglądu,
- dokonywanie okresowej oceny skutków zmian w zagospodarowaniu przestrzennym, wynikających z realizacji planu miejscowego i oceny aktualności tego planu,
- wydawanie wypisów i wyrysów z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,
- wydawanie zaświadczeń potwierdzających lokalizację działek zgodnie z planem zagospodarowania przestrzennego,
- obsługa merytoryczna Gminnej Komisji Urbanistyczno – Architektonicznej,
- opiniowanie projektów badań geologicznych dla inwestycji,
- wydawanie decyzji z zakresu ochrony środowiska.
- W zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy:
- organizowanie wstępnych szkoleń w dla pracowników Urzędu zakresie BHP,
- przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP,
- występowanie do pracodawcy z zaleceniami usunięcia stwierdzonych zagrożeń oraz uchybień w zakresie BHP,
- występowanie do pracodawcy o zastosowanie kar porządkowych w stosunku do pracowników odpowiedzialnych za zaniedbania w zakresie BHP,
- udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy,
- prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy,
- opracowywanie oceny ryzyka zawodowego na poszczególnych stanowiskach pracy,
- obsługa jednostek organizacyjnych w zakresie przeprowadzania szkolenia wstępnego w zakresie BHP dla nowo zatrudnionych pracowników oraz udział w pracach komisji ds. ustalania okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy.
- Wykonywanie innych zadań zleconych przez Wójta Gminy.
|
0 |
|
1 |
Aneta Bura
|
Stanowisko:Inspektor ds. wymiaru podatków Telefon:846875002 Email: Obowiązki:
- W zakresie wymiaru podatków i opłat lokalnych:
-
- naliczanie i pobór podatków i opłat lokalnych,
- prowadzenie ewidencji podatkowej nieruchomości w systemie informatycznym.
- prowadzenie dokumentacji wymiarowej, rejestru przypisów i odpisów oraz ewidencji w zakresie łącznego zobowiązania pieniężnego podatników,
- przygotowywanie decyzji w sprawach podatkowych,
- przyjmowanie i analizowanie deklaracji i informacji podatkowych składanych przez podatników,
- prowadzenie dokumentacji w sprawach podań, odwołań, wymiaru, zwolnień i ulg, rozkładania na raty podatków i opłat lokalnych,
- wprowadzanie zmian powierzchni gruntów na podstawie zawiadomień Starostwa Powiatowego,
- prowadzenie rejestru umów o świadczenie usług w zakresie zbiorowego zaopatrzenia w wodę i odprowadzania ścieków,
- naliczanie i fakturowanie zobowiązań płatniczych za dostarczoną wodę i odprowadzone ścieki według wykazu użytkowników.
- Przyjmowanie wniosków o wydanie zezwolenia na przeprowadzenie imprezy masowej.
- Opracowywanie decyzji zezwalającej lub zakazującej przeprowadzenia imprezy masowej.
- Prowadzenie ewidencji gospodarstw agroturystycznych i pól biwakowych.
- Wykonywanie innych zadań zleconych przez Wójta Gminy.
|
0 |
|
2 |
Anna Nizio
|
Stanowisko:Inspektor ds. działalności gospodarczej i gospodarowania odpadami Telefon:846875002 w. 43 Email: Obowiązki:
- W zakresie działalności gospodarczej:
-
- przyjmowanie i przesyłanie do CEIDG wniosków o wpis, zmianę wpisu, zawieszenie, wznowienie oraz wykreślenie wykonywania działalności gospodarczej,
- właściwe przechowywanie wniosków w formie dokumentu elektronicznego i papierowego oraz dokumentacji z nim związanej.
- W zakresie wydawania zezwoleń na handel napojami alkoholowymi:
-
- wydawanie i cofanie zezwoleń na handel napojami alkoholowymi,
- naliczanie i pobieranie opłaty za korzystanie z zezwoleń na handel napojami alkoholowymi.
- W zakresie gospodarowania odpadami komunalnymi:
-
- prowadzenie bazy danych rejestru gminnego wszystkich właścicieli nieruchomości objętych system gospodarowania odpadami komunalnymi,
- przyjmowanie i weryfikacja deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
- naliczanie opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
- określenie wysokości zaległości z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz prowadzenie postępowania egzekucyjnego,
- prowadzenie rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości,
- prowadzenie działań informacyjnych w zakresie prawidłowego gospodarowania odpadami komunalnymi,
- przygotowanie corocznej analizy stanu gospodarki odpadami komunalnymi,
- prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych.
- W zakresie zwrotu podatku akcyzowego:
- przyjmowanie wniosków o zwrot podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej,
- ustalanie i przyznawanie w drodze decyzji zwrotu podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej.
- Prowadzenie spraw z zakresu odpadów azbestowych.
- Wykonywanie innych zadań zleconych przez Wójta Gminy.
|
0 |
|
3 |